Jag älskar dig Eddi

det som jag aldrig trodde skulle hända, hände!
Nu är jag hemma hos min älskade Eddi och det är verkligen det bästa som har hänt på länge.

Jag älskar dig Eddi så otroligt mycket att det inte
finns tusen ord som kan beskriva det. Du är mitt liv.
Att varje dag hoppats och bara väntat på att få hålla om dig
och va vid din sida igen - blev en uppfylld önskan.
Nu är det bara att leva i drömmen, va varje dag för sig
och bara visa all sin kärlek till dig.
älskar dig din Jonna '



Idag ska jag snart åka in till stan för att träffa mina underbara
vänner, Elin Annika och Emelie. Jag skulle tro att det blir en liten fika och en massa trevligt prat.
Efter det ska jag bara hem till min älskling igen och tillbringa all tid med honom.

Jonna Fransson '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0